Hoe kan ik mijn bestelling (of een deel ervan) retourneren?
​We selecteren en verzenden onze artikelen met de grootste zorg. Helaas kan het wel eens voorkomen dat een artikel toch niet naar wens is. In dat geval kun je het artikel binnen 14 dagen na aankoop retourneren. De kosten voor het retourneren van het product zijn voor de koper.
​Maak eerst een melding van retour per mail aan info@seredina.nl. Graag vernemen wij ook wat de reden is waarom je een product retour wilt sturen. 
Hierna ontvang je de instructies voor retournering van het product. 
​Na ontvangst van jouw retourzending, storten wij het bedrag (met in minder gebracht de verzendkosten) direct terug op het bij ons bekende rekeningnummer. 

Gepersonaliseerde gifts kan je deze ook retourneren?
Een gepersonaliseerd sieraad of cadeau is met veel zorg gemaakt op bestelling. Het is daarom niet mogelijk om deze te retourneren. Mocht er een fout gemaakt zijn aan onze zijde, dan is dit uiteraard wel mogelijk. Uiteraard zullen we in dit laatste geval altijd een nieuw product toezenden. 
Er is sprake van een gepersonaliseerd item als deze is voorzien met een tekst of naam welke door de koper zelf is gekozen, of als er op maat een artikel is gemaakt. 

Kan ik een bestelling annuleren voordat deze in productie is genomen?
Dit is uiteraard mogelijk. Echter kunnen we voor de administratieve handelingen wel een klein bedrag in rekening brengen.